آیا مرحله 5 بیماری مزمن کلیوی وحشتناک است
نوشته شده توسط : Andy

آیا مرحله 5 بیماری مزمن کلیوی وحشتناک است

سلام، دکتر، من در 4 مرحله از بیماری کلیوی کوریک هستم، من می خواهم اطلاعاتی در مورد 5 مرحله بدست آورم، آیا این وحشتناک است؟ آیا باید در این مرحله دیالیز را انجام دهم؟ در اینجا من برخی از پاسخ ها را در مورد 5 CKD ارائه می دهم، البته شما می توانید ONLINE DOCTOR برخی از اطلاعات در مورد 4 CKD مشورت کنید که همه آنها آزاد هستند.
اطلاعات در مورد 5 مرحله بیماری مزمن کلیوی.
در این مرحله پیشرفته بیماری کلیوی، کلیه ها تقریبا تمام توان خود را برای انجام کار خود به طور موثر از دست داده اند، بیماران در تعدادی از عوارض مانند تهوع، استفراغ، خستگی، اشتهای کم، بی خوابی، خارش پوست، و غیره هستند. كیفیت زندگی را برای بیماران كاهش دهید.
یک فرد مبتلا به بیماری مزمن کلیه 5 مرحله دارای مرحله نهایی بیماری کلیوی با میزان فیلتراسیون گلومرولی 15 میلی لیتر در دقیقه یا کمتر است. همچنین مرحله بیماری کرونری مرحله پایانی (ESRD) نامیده می شود، مرحله 5 زمانی اتفاق می افتد که کلیه ها بیش از 85٪ از عملکرد خود را از دست داده اند.
در چین، دیالیز انتخابی لازم برای مرحله 5 بیماری مزمن کلیه نیست. ما داروهای گیاهی چینی را عرضه می کنیم.
در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، درمان های طبیعی برای بیماری کلیه از جمله: پزشکی میکرو چینی osmotherapy، حمام دارویی، حمام پا حمام، ایمونوتراپی، درمان حذف تکسین، Moxibustion درمان، طب سوزنی، درمان گرم فشرده، درمان چرخه، بخار درمان ، کپپس درمان، و غیره این درمان ها متفاوت کار می کنند، اما همه آنها برای کلیه مفید است. در نارسایی کلیه، آنها قصد دارند که بافت کلیه آسیب ببینند، سلول های داخلی کلیه را فعال کنند، بافت کلیه های سالم تقویت شوند. این طب سنتی چینی می تواند برخی از عملکرد کلیه را بازگرداند. هنگامی که GFR بهبود می یابد تا بالاتر از 15، می توان از دیالیز اجتناب کرد یا حداقل زمان دیالیز را کاهش می دهد.
داروهای گیاهی چینی می توانند به شما در مبارزه با CKD 5 کمک کنند، بنابراین این وحشتناک نیست.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: